in BTL

Lemon Studio câștigă pitch-ul Groupe Renault România

În cursa pentru angajarea celor mai strălucite minți prezente la evenimentul Angajatori de Top,Lemon Studio împreună cu Groupe Renault România au provocat participanții să își testeze puterea de concentrare.

De la self-driving la mind-driving car

Standul Renault a devenit pentru 2 zile pista de testare a viitorului.

Echipa de creație a agenției Lemon Studio a câștigat pitch-ul lansat de Groupe Renault România prin curajul și ineditul conceptului prezentat, acesta sintetizând în mod armonios calitățile pe care orice angajator de top le apreciază în mod deosebit la candidații pe care îi selectează: focus, agilitate și determinare.

În zona de activare, participanții au condus o masină cu ajutorul căștii EEG, controlând-o cu puterea minții.

Interacțiunea om-mașină a fost realizată cu ajutorul unui dispozitiv care a transformat undele cerebrale în impulsuri electrice ce au ghidat mașina pe circuit.

 

Doar la Renault ești în pas cu inovația și transformi imposibilul în obișnuit. 

“Brieful ne-a provocat să dezvoltăm un proiect curajos, obiectivele GRR fiind foarte bine trasate. Am înțeles faptul că în acest moment industria auto trece printr-un proces de reinventare care va avea un impact asemănător cu cel al revoluției industriale, de aceea ne-am dorit să le oferim participanților o experiență inedită, aceea de a conduce mașinuța cu puterea minții, cu ajutorul electroencefalografului (EEG). Activarea noastră i-a provocat pe aplicanți, aceștia întrecându-se în cursa concentrării.”, spune Denisa Guță (account manager Lemon Studio).

“Când pasiunea întâlnește creativitatea, iau naștere proiecte foarte frumoase. Ne-am bucurat să participăm la cel mai mare târg de carieră al anului, Angajatori de Top și să prezentăm candidaților cele peste 400 de poziții deschise în cadrul companiei noastre. În plus, peste 300 de programe de internship au fost disponibile pentru studenţii din anii III şi IV și masteranzi. Ne-am axat pe pilonul de inovație și am fost bucuroși să vedem că toți vizitatorii standului nostru care au interacționat cu masinuța și tehnologia EEG au fost foarte încântați. În jur de 1.000 de candidați ne-au lăsat CV-ul lor și și-au manifestat dorința de a lucra alături de noi în construirea vehiculului viitorului.” a adăugat Ema Dobre (Digital HR Strategist Groupe Renault România).

Echipa Groupe Renault România implicată în această campanie este formată din Ema Dobre (Digital HR Strategist) și Laura Drăguțu (Universities Relation & Employer Branding).

Echipa Lemon Studio: Adrian Ghiță (Creative Director), Tiberiu Iorga (Senior Art Director), Stelian Obreja (DTP), Denisa Guță (Account Manager), Ana Iorga (CEO and Chief Neuroscientist), Denisa Berceanu (Research Specialist).